Wednesday, June 1, 2011

Nerdy Muddy | The Reality Show

Kalau di Malaysia nih, sebut jer Team Seekers mesti semua orang kenal. Tak kenal?? Uncle Seekers kenal?? Haaa mesti kenal kan..kalau tak kenal jugak tak payah baca post nih. Takder keje plak aku nak buat "intro" psl uncle tuh. Aku nak cerita ni bukan apa, baru2 ni aku tertengok (bukan sengaja tengok okeh...damn) cerita seekers ni di NTV7. Kebetulan malam tu mmg aku bosan gile, jd aku layan kan jer laaa cite si uncle ni.


Aku pon tgk laaa dua org pmpuan (kot?), sorang laki n ada laa sorg nih peminat seekers join skali (kot?).. Nak di pendekkan cerita, mereka semua ni msuk laa rumah ke hape aku pon xtau. Kiranya kawasan ni kawasan terbiar dan sudah lama ditinggalkan. Dgn tiba2 aku tergelak...aku pn xtau knp..hahahahahah.. Mcm mana nak ckp ehh..senang cite mengarut laaa. Rasa itu, rasa ini..nmpk kelibat la ape laaa... Perghhhhh...pastu asal tangkap jer gambar nmpk orb sana, nmpk orb sini. Pantang tangkap gmbr, mesti orb keluar. Padahal baru msuk jer kot diorang msuk rumah tuh.

Bukan nak kutuk, tp tu la REALITI nya cerita seekers tuh. Mcm mana laa NTV7 boleh amik cerita nih.. Nmpk beno menipuhnya... Ada gmbr nih aku kopi dan pasta dri satu blog apa ntah..


Enough said on Seekers, sebelum ni aku ada cerita pasal Ghost Adventure(GA) kan.. Lama dah laaa.. GA ni mcm seekers jgk..tp yg beza nya GA ni best, seekers ni hampeh..hahahahahahahahah..sorry to say guys.. GA punya style lagi menarik. Siasatan menyeluruh dilakukan kat hot spot tuh. Interview dilakukan dan observation juga dibuat...cewahhh speaking segala!!

Yg best nya GA ni kalo xder hantu mmg dia bgtau xder hantu. Kalo terjadi sesuatu kejadian, mereka akan siasat sama ada boleh dikaitkan dgn hantu atau sebaliknya. Maybe unsur2 lain merosak kan siasatan diorg nih contohnya, angin, bunyi air dan sbgnya. Aku kalo best mmg aku ckp best, kalo xbest mmg aku ckp xbest. Okey?


GA ni boleh di tgk di Travel Channel atau korg xder Astro, korg boleh tgk di youtube. Download jer semua.. Apedehal!! Skang nih dah season 5. So check it out guys :)

p/s:- aku ni dok kutuk seekers, kang kene ban or tngkap, mampuihhhh... tp kalo xckp smpi bile2 korg xtau kan...damn..

No comments:

Post a Comment