Wednesday, May 25, 2011

Orang kita, wajah kita.

Lama jgk aku xupdate benda alah ni kan.. Anyway, kali ni aku nak cite somthing yang pada mata aku, aku nampak menyampah. Bila sebut jer gangster, semua akn bayangkan sesuatu. Betol tak!? Tp aku tak tau la ape korang bayangkan tuh. Tapi bagi aku, ni yang bermain kat kepala aku ni.. Lets roll..

SEMBANG KENCANG:
Ni bkn nk tuju kat sapa2... Tp gengster kat Malaysia ni semua sama. Sembang bukan main kencang!! Aku pegang area ni! Aku ada anak buah ramai! Aku byk kali kuar msuk penjara! Aku selalu kene pkol ngn ayah aku! Aku semua org kenal! Dan bermacam2 lg lah ayat sembang kencang!!

Polis datang, org yg 1st lari adalah org yg sembang mcm ribut tuh. Bila gaduh, dia dok nyorok belakang anak buah. Aieeee..aku btol laaa.. Ni la gengster kat Malaysia nih. Bab sembang mmg terbaik. Dah boleh jd pengulas sukan dah aku tgk..damn you!!

RAMAI BERANI
Aku tgk gengster kat Malaysia ni rata2 rasa "strong in numbers" haaa. Melayu ny, kalo ramai bkn main berani laaaa! Kalo sorg2...mampuih transform jd tikuih teruih.. Bile geng ramai backup dia...wahhh bkn main bkepak jalan.. Bila sorg..puih..jalan mcm pondan xckup sifat!!

Ni la dia gengster Malaysia kan! Kalo sorg, trus settle beb.. Cuba geng penuh kiri kanan dpn belakang, ajak gaduh. Pdhal isu member tuh terpandg awek mamat tuh.. Terpandang! Bkn nk ngorat.. Trus ajak gaduh tuuu.. Dasar gengster bapok!!

Bila geng byk..dia paling kuT skali kan..damn u!

Okeh lah..nnt aku sambung ke episod dua okeh.. Sembang byk kang tergolong dlm grup2 sengal ni plak nnt...

See you guys later! Senyummmmmmmmm

No comments:

Post a Comment