Monday, June 27, 2011

Nerdy Muddy | Subjektif

Hoi haiiii..Sorry guys...lately i had a few problems need to be taken care off... Its too hard to explain here. Anyway, i'm  free now and lets talk about the topic for this post.

Okey...bila sebot subjektif, korang fikir pasal apa? Go to hell laah apa yg korg fikir. Aku peduli haper.. Aku nak cerita pasal CANTIK. Bila sebot cantik, apa kriteria yg perlu ada pada orang tuh? Apa faktor yg ada pada orang tuh yg kt nmpk yg membuatkan org tu cantik pada mata kita. Cantik nih pada setiap mata manusia adalah berbeza. Ada yg aku nampak cantik, tp orang lain kata tak cantik pon. Ada yg org lain kata cantik, tp aku kata tak cantik.

Cantik pada aku laaa, bukan pada rupa atau cara dia berpakaian, make up, etc. Cantik pada aku lebih kepada sifat dan perangai dia. Kalau orang tu, elok perangainya, baik, suka tolong orang, tak kedekut ilmu...haa tu dah cantik dah pada mata aku. Dia tak perlu nak ada wajah mcm artis. Jap jap...aku maksud kan perempuan okey, bukan lelaki. Lelaki, orang tak panggil cantik. Lelaki orang pggil tampan atau kacak,

Dari sini, kt boleh menilai tahap kematangan dia. Kita jugak boleh tau perangai dia macam mana. Perempuan yg elok tingkah lakunya, mmg manis dan cantik. Aku xperlu wanita yg rupanya mcm Mila AF, Shila, Intan Ladyana etc. Aku perlukan perempuan yang baik budi pekertinya.

Maka dengan ni, aku boleh berkongsi segala masalah atau kekusutan dlm pale otak2 kempas nih dgn perempuan itu.

Ada orang rupa cantik, tp perangai mcm hampeh...so watch out guys..

p/s:- aku kalo bab nak merapu no 1...shit laaaa

No comments:

Post a Comment