Thursday, June 30, 2011

Nerdy Muddy | Twitter!

Hari tuh, aku keluar dgn member aku..lepak2 kan.. Aku pon cerita la pasal blog aku yang mengarut dan ntah ape2 ni kan. Dia boleh gelakkan aku pulak. Nak buatt blog dia kata, otak kene kreatif. Cerita kene best! Ayat kene mantap! Baru la org tertarik dengan blog itu.

Bila dia ckp mcm tuh, adoy terasa pedih2 di hati aku ini. Ciri2 yg dia sebut tuh, xder pon pada blog aku..mcm harammmm... Terus aku xlalu makan walaupon member aku nak belanja aku dgn gaji yg dia baru dapat ptg tadi. Tapi org tua2 kata, rezeki jgn ditolak kannnn... jadi aku mkn jugak laaaaa...hahahah ..kikis sket duit dia, bukan selalu jumpa member aku nih...

Sambil aku mkn dan tgk dia dok balas msg awek dia, tiba2 aku terfikir. Aku buat twitter! NerdyMuddy twitter! Dgn otomatik nya aku senyum sendirian. muahahahahahah.. Dgn aku buat twitter, bila aku nak post smthing, aku akan share kat twitter. Dengan cara itu, aku dpt laa promote story karut aku nih kan...YES! Wehuuuuuu...

Jap2..tiba2 aku xjadi nak senyum plak. Ada ke orang nak follow aku nih? Adusssss... Ahhhh Pedulik arrr...belum try belum tauuuuu...

So nnt kan twitter nerdymuddy yaaaa..

p/s:- gmbr apa aku nak letak kat twitter nih yer...need some opinion guys...c'mon!!

No comments:

Post a Comment