Sunday, June 5, 2011

Nerdy Muddy | Keliru

Aku ni tak suka nak kelam kelibut. Apatah lagi nak haru-biru tak tentu pasal. So let it be as the way it should be. Kepada korang yg baca blog mengarut aku ni, nasib la kalo korang tak faham. Aku ape kisah. Hahahahah ..damn..

Aku kalau buat benda takde nak mengarut atau nak bagi orang pandang tinggi kat aku. Walau aku ni tinggi, tp tak perlu kot nak pandang tggi kat aku. Tapi kalau korg pandang hina kat aku, makan pelempang sepam dua tengok mcm mana..pegi tak pegi rasa dia. Kalau nak pandang sinis ok lagi kot. Mungkin ada orang yg nak pandang aku sebelah mata. Kalo lebih elok, jgn pandang aku pon takpe. Aku pon xkuasa nak tgk muka korang yang selebet lagi kerapot tuh...damn..

Nak buat benda, bg aku bkn sebab nk puaskan hati orang lain. I do something that makes me happy. Some say that, if you doing something that you like and really makes you happy, there will be people who will envy you all the wayyyy.. I am not saying that i'm really good. I'm also is not Mr. Perfect in this world. I'm just being me as myself.

Wahhh aku speaking!?? Hey guys, apa kata kita buat sesuatu sbb kt suke dan bukan sebab nk menunjuk atau berlagak. Tu cara gorilaaa woo...discovery channel bgtau. Gorila buat smthing sbb dia nk ngorat si betina n nak berlagak dgn jantan yg lain. Aku xnak jd mcm gorilaaa..korg nak ke? Kalo nak bgtau aku..aku pggil org zoo dtg amik korg hahahahah..

Jap jap..tajuk keliru!? Aku pon tak tau ape kene mengena dgn apa yg aku tulis.. Haaa buang masa betol laa blog ni.. Nama pon nerdy muddy - disini tempat aku buang masa.. Hahahahah

Hey guys..dont share this article..its full of crap guys.. I love talking crap like this.. Maybe i should have my own show in youtube!!

What the hack...enough talking... Need to do something to burn this calories and this fat!! Later guys..

P/s:- this article is approved by nerdy muddy ..

No comments:

Post a Comment