Sunday, May 29, 2011

Nerdy Muddy | Cinta

Semenjak dua menjak ni aku rasa sedikit bosan. Ye laa dah takder benda nak buatkan. Bila dah kat rumah mmg akan makan dan tido sepanjang hari. Cinta?? What the hell is that?? Tak tau apa cinta?? Tadah muke, aku bagi pelempang se pam dua. Budak sekolah rendah pun tau apa itu cinta! Daaaaa....huh...

Cakap pasal cinta, mesti ada seribu satu kisah yang korang nak cerita. Here the news flash, i dont want to know! Apa yang aku nak cakap dan mengarut kat sini ialah mengenai cerita/drama/filem cinta di Malaysia tanah tumpah darahku ini. Jalan ceritanya sama! Kisahnya sama! Pengakhirannya sama!

Jujurnya aku agak bosan jugak laaa kadang2 kan. Mane taknya, dah selalu disogok cerita macam tuu selalu, mana tak bosannya. Pastu ada scene nanges yang tak sudah2 sampai ke penghabisan. Dah selamat kahwin pon n segala2 nya selamat pon nak nanges teruk2...? Tak faham aku dengan cerita cinta kat Malaysia ni.

Apa pun aku cakap kat sini, cerita cinta ni ada peminat nya yang tersendiri. So tak hairan laaaa kenapa TGV selalu penuh jugakkkk kaaaaannn..

Ada yang tanya aku, kau pernah bercinta ke? Ingat aku ni orang hutan a.k.a orang gua ke!? Mesti laaa aku pernah bercinta! Apa punya soalan laaa mamat tu tanya aku. Bila kita bercinta, haaa mula laa nak dgr lagu jiwang, nk tgk cerita jiwang, baca novel jiwang, cari blog jiwan (bukan blog aku okey...!) pastu cari quotes jiwang... Lepas tuh dok sengih2 sorang2. Confirm dia bayangkan diri dia dan org yg dicintai itu seperti dalam filem tu kaaan...what the birdieee...

Orang tgh bercinta mmg selalu macam ni. Lumrah laaa orang bercinta. Kalau korang tak percaya, korang try la bercinta...bkn dgn beruk! Tapi bercinta laaa dgn org yg korang minat. Confirm lps tu pergi cari novel cinta. Paling selekeh pon korang akan layan cerita korea dgn secara tiba2.. Serius!! Aku mana klepet orang..orang klepet aku adaa laaaa....hampeh kelapa btol laaa..

Apa aku mengarut nih...alaaa kalau nak cerita pasal cinta mmg xkan habis. Kan aku ckp td ade seribu satu cerita psl cinta. Siapa suruh korang baca...kikikkikikikiki

p/s: cerita karut aku ni xder kene mengena dgn aku mahupon org yg hidup atau yg telah meninggal dunia. Kapish!!

No comments:

Post a Comment