Wednesday, February 2, 2011

Puan Seri Datin Madam Garang (Prologue)

Tengok jer nama beliau dah tau dah org nye mcm mana kan. Garang bkn main..kucing tgk, abis gugur bulu kat bdn dia hahahah..ok ok...jom kita berkenalan dgn beliau...

Beliau anak sulung dari 3 adik beradik.. adik dia sorg pmpuan, sorg laki.. Dari luaran beliau ini nmpk seperti gadis2 kebanyakan di negara kita nih..tu sblom aku kenal beliau..kalo x kenal maka x cinta...ye dak...adoyyy.. Nak dijadikan cerita la kan, aku kenal beliau ini masa study diploma dlu...lebih kurang 4 tahun yg lps (kalo salah tarikh kene marah dgn beliau huhuh).. Biasa laa kan mula2 kenal, aku berlagak macho dpn beliau ini..sbb dia kan student 2nd intake tau..so aku lagi hebat la dari beliau ini kunun nyer lahhh..

Mula2 kenal xgarang...hahahah (mampuih aku kene takek) ..mula2 sweet jer mcm gula2.. Ntah mcm mana, aku boleh jd suke kpd beliau..haa nih yg dok pelik nih...xsangka plak kan..dah hati berkenan nak buat mcm mana laaa...aku pon mula kan lah operasi mengorat beliau ini.. segala mcm kaedah dan taktik di gunakan untuk mengorat beliau ini..(aku benda2 mcm ni semangat, blaja mls).. Lps lama msg ngn dia, kiranya dah nak abis semester, aku ckp aku suka kat dia...beliau ape lg, terkentot laaa sbb terkejut.. Bila nak jmpe trus xnak..malu tp mahu...hahahaha pompuan biasa la jual mahal...aku yg ensem ni pon xkecuali..

Maka disinilah bermulanya cerita cinta antara En. Poyo bersama Puan Seri Datin Madam Garang nih.. Dan sini jgk lah bermulanya segala pahit manis masam masin tawar antara aku dan beliau...xmau cite panjang, nnt korg bosan baca..ni baru intro...jd apa kisah seterusnya, nnt aku fikir..sbb skang aku ada byk benda nak citer..

Kpd Puan Seri Datin Madam Garang dan pembaca sekalian, jgn jual cerita ini... Hak Cipta Terpelihara...

p/s - Kejap lg mesti BELIAU msg aku psl cerita ini...hahahahaha

No comments:

Post a Comment