Tuesday, February 8, 2011

Kuar jap

Term "kuar jap" ni selalu aku guna dengan member aku atau dengan sapa2 yang bertanyakan kepada aku - wei nak gi mane tuh..follow - haaa.. Kalau korang nak tau, soalan itu selalu di tanya kepada aku bila aku bersiap2 - pki sluar jeans, pki deodorant etc - pantang aku pakai smart sket, pasti soalan itu akan tersembul dari mulut2 member aku..

Mana diorg tak tanya..aku kalo dress up duduk rumah dah macam selebet jer gaya aku nih.. Sebab tu bila aku pakai smart macam artis semua menggalabah tanya aku nak pegi mana.. Hahahah.. Jadi untuk aku menyelesaikan masalah ini, aku telah mencipta satu jawapan yang mudah, ringkas, padat, berilmiah, mantap dan segala waktu dengannya. Jawapan dia macam yang aku ckp tadi, kuar jap.. Tp bila aku dah selesaikan satu masalah, timbul plak masalah lain lagi.. Nak tau apa masalahnya??? Lps aku bg jawapan "kuar jap", diorang bantai aku dengan persoalan baru,- pegi mana lah -

Jadi untuk aku selesaikan masalah ni, aku ciptakan jawapanya jugak - "kuar jap, kenapalah" - Amacam, bijak x? Bijak kepala dunga..lagi serabot ada laaa..lps ni kalau diorg tanya lagi aku nak gi mana, aku guna hikmat naruto menghilangkan diri...KAPISH!!

p/s : alaaaa nak ikut cakap jer trus trang.. Kan senang hahahahaha

No comments:

Post a Comment