Tuesday, April 19, 2011

Last!!

Ceritanya bermula mcm ni....

Aku suka makan. Aku akan cuba tmpt mkn yg baru...utk merasa keenakan makanan di kedai itu. Well...eating is part of me...hahahah.
Nak dijadikan cerita, aku dpt tau tmpt makan baru. Kat area seksyen 3, kedai mamak Kh******...(aku xtau nak bgtau nama kedai tu ke x..nak tau..bg la email)..
Roti canai dia sdp giler...tu blom rasa kuah kari ikan dia lagi....mantap beb. Dah lebih sepuluh kali jgk la aku pi mkn kat sana. Menu aku - Roti canai kosong banjir, kuah kari ikan & teh o ais limau.
Tp service dia slow gile haram...tu mmg aku menyampah sgt...tp dah sedap kan..layan jer aa....lama pon laa lah...
Selepas lama aku aku xmkn sana, member aku dtg kat aku dan telah bercerita sesuatu kat aku yg akan membuatkan korg dan termasuk aku rasa nak muntah darah!

Ini cerita member aku....

Masa tu aku order roti canai kosong dua..bungkus. Jadi aku tggu laaa dia buatkan yg baru. Nmpk laa si penebar roti canai tu tebar roti guna tgn nya.
Bila roti aku dah siap, dia pun bwk la kat aku. Aku pon beratur la nak byr kat kaunter. Masa tgh beratur nak byr, aku nmpk yg penebar roti td dok bersembang ngn tokei kat kaunter..
Bila turn aku nak byr..aku ternampak sesuatu yg meggelikan tekak aku.
Aku nmpk tgn penebar roti tu penuh dgn kutil or ketuat and seumpama dgn nya... Nak termuntah dibuat nya bila tgk....

Aku yg dgr ni pon dah berair mata tahan nak tmuntah...sial laaaa...itu LAST aku g kedai mkn tuh....dammmnnn!!

No comments:

Post a Comment