Sunday, April 17, 2011

Penghabisan & Pekerjaan

Nak cerita macam sedih plak kan...aku pendekkan cerita, aku dah nak habis belajar dah. Aku bakal ke alam pekerjaan. Kalau aku lulus semua final paper aku laaa...cissss

Aku rasa sedih sbb tak lama lagi aku dah takder lepak2 dgn budak2 kelas aku. Walaupun aku baru kenal budak2 kelas aku selama 2 tahun, tapi ikatan persahabatan yang wujud membuatkan aku terharu mendapat kawan yang macam diorang... style :)

Aku malas nak sedih2 kat blog aku yg karut lagi buang masa nih...tp tu laa feeling aku skang nih.. Ke aku jer emotional lebih. Luar nampak ganas, dlm ada taman..bajet adnan sempit...jgn samakan filem dgn realiti kehidupan yer...kedua2 nya adalah berbeza.

Yang aku takut, aku perlu bekerja pulak lps nih. Aku plan nak rehat n bercuti. Aku nak g kat abg aku kat Scotland tuh...dah lama sgt aku duduk kat Malaysia nih...(poyo x aku) ....kalo tak keje, org akan mengata kita... Kalo keje pon orang akan mengata kita nih...senang cite manusia ni penuh dgn hasad dengki kesumat...

Yang kita pulak, buat something utk sedapkan hati org lain. Apa pun kita buat, semua nya sbb nak sedap kan mata masyarakat. Masyarakat tetap masyarakat. Masyarakat kita nih kuat dengki. Aku kalo xkeje, mulalah mulut2 bau longkang mengata psl aku.

Ape aku merepek nih....

Last - aku xperlu nak ikut kehendak masyarakat!

p/s- semabang kemas, online 24jam...satu keje pon xsiap...damn

No comments:

Post a Comment