Tuesday, March 15, 2011

Puan Seri Datin Madam Garang (Episode 2)

Entry kali ni aku nak bercerita sedikit. Aku ni jenis yang tak reti nak berkata2 ayat manis mahupun pahit kelat. Jadi disini aku nak ucap kan TERIMA KASIH kepada Puan Seri Datin Madam Garang kerana telah banyak membantu aku dikala susah.

Minggu lepas kan aku sebok nak selesaikan masalah dunia, Madam Garang ni banyak membantu aku dengan kata lain memudahkan kerja aku. Sampai aku pon naik segan dengan beliau.

Lagi pulak, budget aku last week lari habis sebab kerja-kerja nak selasaikan masalah dunia itu. So dia lah yang tolong membantu aku. Tapi kene bayar balik, kang kene takek sia2 jer... Apapun, beliau memang banyak kali dah tolong aku. Kalau ada anugerah/pingat/pangkat dan sebagainya, semua tak layak untuk dia. Bukan sbb beliau xbgus..tapi beliau ni terlalu bagus.terlalu.bagus untuk aku yang macam hampeh nih. Haiiihhh...sabor jer ler madam yer...

Dah tu plak aku ni jenis tak amik kesah kan...tau nak senang jer, beliau lah yang perbetulkan segala kesalahan aku nih..

Lain kali, aku nak tolong beliau plak..tapi nak tolong ape yer? Tolong cuci kete? hahahahahaha

p/s: Aku ni kadang2 pangai mcm sakai gak...nasib la dia phm aku..

No comments:

Post a Comment